Twoje dane osobowe będą użyte do przetworzenia zamówienia, ułatwienia korzystania ze strony internetowej oraz innych celów opisanych w naszej polityka prywatności.
Regulamin sklepu internetowego pieknaistylowa.pl
§1
Definicje
Niniejszy regulaminu zawiera następujące znaczenia poniższych pojęć:
- Usługodawca – Joanna Szwajkos, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Joanna Szwajkos Piękna i Stylowa, adres do doręczeń: ul. Kasztanowa 9, 87-162 Grębocin NIP: 8792737328, REGON: 521172491, email: kontakt@pieknaistylowa.pl.
- Klient lub Użytkownik– osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub ułomna osoba prawna.
- Konsument– osoba fizyczna, która zawiera ze Usługodawcą umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Usług zawarta pomiędzy Usługodawcą, a Klientem, za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, polegające na wyborze w ramach Sklepu określonych Usług, zmierzające bezpośrednio do zawarcia z Usługodawcą Umowy Sprzedaży na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin– niniejszy dokument, dostępny pod adresem www.pieknaistylowa.pl , www.sklep.pieknaistylowa.pl.
- Konto- konto Klienta lub Użytkownika założone na platformie internetowej Sklepu.
- Sklep, Sklep Internetowy– sklep internetowy dostępny pod adresem www.pieknaistylowa.pl , www.sklep.pieknaistylowa.pl..
- Usługa, Usługa online – usługi, usługi online i kursy online dostępne w Sklepie Internetowym, przeznaczone do sprzedaży.
- Ankieta – oznacza podstawowe dane Konsumenta, przekazane Usługodawcy w formie ankiety i zdjęć, służące do realizacji Zamówienia. Usługodawca zobowiązuje się nie udostępniać osobom trzecim ankiet i zdjęć Konsumenta.
- Platforma płatnicza– system płatności internetowych pośredniczący w przekazywaniu płatności pomiędzy Konsumentem, a Usługodawcą.
§ 2
Postanowienia wstępne
- Usługodawca umożliwia Klientowi, za pośrednictwem Sklepu, zawarcie Umowy Sprzedaży dostępnych w Sklepie Usług i Usług online lub umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci e-booków, kursów online oraz innych produktów elektronicznych opisanych na stronach Sklepu.
- Właścicielem i administratorem Sklepu jest Usługodawca.
- Regulamin opisuje zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Usługodawcy i Klientów.
- Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep Internetowy www.pieknaistylowa.pl , www.sklep.pieknaistylowa.pl. Regulamin zawiera również zasady świadczenia Usług i Usług online, warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
- Korzystanie z Usług przez Klienta następuje zgodnie z jej celem i przeznaczeniem, obowiązującymi przepisami prawa i warunkami niniejszego Regulaminu .
- Korzystania ze Sklepu nie wymaga spełnienia szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Klienta. Dostęp do Internetu, standardowy system operacyjny, standardowa przeglądarka internetowa, aktywny adresu e-mail są wystarczające.
- Świadczenie Usług przez Usługodawcę na rzecz Klienta następuje zgodnie z niniejszym Regulaminem, o ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej.
- Usługi świadczone przez Usługodawcę świadczone są wyłącznie na użytek osobisty Klienta. Klient nie może wykorzystywać świadczonych Usług i materiałów otrzymanych w trakcie świadczenia Usługi przez Usługodawcę, w części lub całości do jakichkolwiek celów komercyjnych, w szczególności o charakterze doradczym lub informacyjnym dla innych osób lub w celu prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej.
- Klient nie jest uprawniony do rozpowszechniania, publicznego udostępniania oraz wprowadzania do obrotu w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób materiałów otrzymanych od Usługodawcy.
- Wszystkie prawa własności intelektualnej do materiałów przekazanych podczas świadczenia Usługi i Sklepu Internetowego, w szczególności prawa autorskie przysługują Usługodawcy i są chronione przez przepisy prawa cywilnego i karnego. Klient zobowiązuje się, iż nie będzie podejmował działań mających na celu pozyskanie praw własności intelektualnej Usługodawcy.
- Klient nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo, ani pod pseudonimem.
- Ceny produktów i usług podane na stronach Sklepu są cenami brutto i zawierają podatki.
- Klient oświadcza, że będzie przestrzegał niniejszy Regulamin korzystając ze Sklepu i potwierdza podczas składania Zamówienia, iż zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego treść.
- Usługodawca zastrzega, iż ma możliwość ograniczenia dostępu do wybranych Usług świadczonych na rzecz Klienta, jeżeli Klient nie przestrzega postanowień niniejszego Regulaminu.
§ 3
Składanie zamówienia i wykonanie umowy/usługi
- Złożenie Zamówienia odbywa się za pośrednictwem Sklepu Internetowego. Sklep umożliwia wybór Usługi. Klikając w przycisk „Zamawiam usługę”, „Zamawiam analizę”, „Zamawiam” lub inne znajdujące się na danej podstronie z Usługą, dodajesz Usługę do koszyka Zamówienia. Aby kontynuować proces Zamówienia należy kliknąć w przycisk koszyka w prawym górnym rogu strony. W kolejnych krokach należy wypełnić formularz Zamówienia. Niezbędne jest zaznaczenie pola „Przeczytałem/am i akceptuję regulamin i politykę prywatności”. Klikając w link „Przeczytałem/am i akceptuję regulamin i politykę prywatności” można zapoznać się z regulaminem Sklepu i polityką prywatności. Aby opłacić Usługę należy kliknąć przycisk „Zamawiam i Płacę”.
- Aby poprawnie wypełnić formularz Zamówienia należy podać imię, nazwisko i kraj/region, NIP (jest opcjonalny, w celu otrzymania faktury), na także numer telefonu oraz adres e-mail.
- Wypełnienie formularza Zamówienia i jego przesłanie do Usługodawcy za pomocą przycisku „Zamawiam i Płacę” równoznaczne jest ze złożeniem Usługodawcy propozycji zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Klikając przycisk „Zamawiam i Płacę” Klient zostanie przekierowany do Platformy Płatności i ma możliwość wybrać sposób płatności. Klient ma świadomość, iż zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem dokonania Usługodawcy należnej zapłaty.
- Wypełniając formularz Zamówienia Klient musi podać prawdziwe informacje. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych informacji podczas wypełniania formularza Zamówienia.
- Usługodawca może zweryfikować poprawność danych podanych przez Klienta w formularzu Zamówienia drogą telefoniczną lub e-mailową, poprzez numer telefonu lub adres e-mail podany w formularzu Zamówienia. Klient wyraża zgodę na kontakt z nim przez Usługodawcę.
- Złożenie Zamówienia nie jest konieczne posiadania konta lub logowania się w Sklepie, przy czym korzystanie z zakupionych treści cyfrowych i niektórych usług cyfrowych wymaga zalogowania się do indywidualnie przydzielonego Konta. Udostępnianie przez Klienta danych umożliwiających dostęp osobom trzecim do Konta jest niedozwolone.
- Istnieje możliwość złożenia Zamówienia drogą mailową, a także kontaktując się bezpośrednio z Usługodawcą. Wówczas etapy związane ze składaniem Zamówienia ustalane są na bieżąco podczas kontaktu mailowego lub telefonicznego.
- Klient po dokonaniu płatności za wybraną Usługę, otrzyma od Usługodawcy na podany przy składaniu Zamówienia adres e-mail potwierdzenie zawarcia umowy.
- Klient po dokonaniu płatności za wybraną usługę, niezwłocznie otrzyma od Platformy płatniczej obsługującej płatność na podany przy składaniu Zamówienia adres e-mail potwierdzenie dokonania płatności.
- Z chwilą złożenia Zamówienia, Usługodawca przystępuje do wykonania Usługi.
- Usługodawca w terminie 2 dni roboczych od chwili dokonania płatności za wybraną Usługę lub Usługę online wyśle na podany przy składaniu Zamówienia adres e-mail Ankietę z prośbą o jej wypełnienie lub w przypadku kursu online dane dostępu do Konta. W razie wątpliwości Usługobiorca może zadać pytania dotyczące prawidłowego wypełnienia Ankiety.
- Usługodawca dokłada wszelkiej staranności do wykonania Usługi online. Usługi są świadczone indywidualnie, dlatego Usługodawca może wysłać na wskazany przez Usługobiorcę adres e-mail prośbę o uzupełnienie informacji w Ankiecie lub ponowne jej wypełnienie.
- W przypadku nieotrzymania przez Usługobiorcę poprawnie wypełnionej lub uzupełnionej Ankiety, Usługodawca na wyraźne życzenie Usługobiorcy zastrzega sobie prawo do wykonania Usługi jedynie w stopniu, na który pozwoliła mu Ankieta otrzymana od Usługobiorcy lub w przypadku jej nieotrzymania wiedza i doświadczenie Usługodawcy.
- W przypadku, gdy Klient poda nieprawidłowy e-mail, wpisze go błędnie albo nie zapewni warunków dostarczalności wiadomości e-mail zgodnie z Regulaminem, ponosi odpowiedzialność za brak dostarczenia Zamówienia Usługi online. Zalecane jest, aby skontaktował się ze Usługodawcą celem wyjaśnienia sprawy i doprowadzenia do dostarczalności Usługi online.
- W dowolnym momencie Klient może dokonać zakupu kolejnej Usługi dostępnej w Sklepie Internetowym, zachowując wszystkie prawa i obowiązki wynikające z dotychczas wykupionych Usług.
§ 4
Sposoby płatności
- Klient zgodnie ze swoim wyborem zostaje przekierowany na Platformę płatniczą, poprzez która dokonuje zapłaty za wybraną Usługę.
- Szczegóły i regulamin płatności, zasady przetwarzania danych osobowych Klient może znaleźć na stronie Platformy płatniczej wybranej do dokonania płatności za Usługę.
- Klient może również zapłacić za zamówione Usługi przelewem bankowym. Płatność dokonuje się bezpośrednio na konto Usługodawcy, którego numer zostaje przesłany na adres e-mail Klienta.
- Ceny Usług są dostępne w Sklepie Internetowym. Są to ceny brutto wyrażone w złotych polskich. Ostateczną ceną wiążącą Usługodawcę i Klienta jest cena Usługi dostępna w Sklepie Internetowym na dzień zawarcia umowy między Usługodawcą a Klientem.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Usług bez przekazywania odpowiedniej informacji. Zmiana cen nie będzie dotyczyć Usług przyjętych do realizacji przed dokonaniem zmiany.
- Usługodawca wystawia, a Klient otrzymuje, dokumenty księgowe na dokonane wpłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
§ 5
Ochrona własności intelektualnej
- Usługodawca poucza niniejszym Klienta, że treści zawarte w Sklepie, produkty elektroniczne, utwory, treści cyfrowe, materiały tekstowe, graficznie i zdjęciowe, udostępnione Klientowi w trakcie świadczenia Usługi przez Usługodawcę, są ochroną prawa autorskiego i są własnością Usługodawcy.
- Klient ma prawo do korzystania z treści zamieszczonych w Sklepie oraz materiałów i treści udostępnionych przez Usługodawcę jedynie dla własnego użytku osobistego w związku ze świadczeniem Usług przez Usługodawcę.
- Bezprawne rozpowszechnianie treści lub materiałów, o których mowa powyżej, bez zgody Usługodawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Usługodawcy i będzie skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
§ 6
Odstąpienie od umowy
1.Klient będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową oraz będący osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wiadomości e-mail potwierdzającej zakup Usługi bez konieczności podania przyczyny.
2.Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji dotyczącej odstąpienia od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Może to być pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz.U. 2020.287 ze zm.) oraz znajdującego się pod adresem internetowym: www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/formularze.
3.Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
4.1 o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy
4.2 w której przedmiotem świadczenia jest Produkt lub Usługa nieprefabrykowana, wyprodukowana lub wykonana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
4.3 o świadczenie usług związanych z wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi, kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono okres lub dzień świadczenia usług,
4.4 o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Usługodawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy
4.5 w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
4.6 w pozostałych przypadkach określonych w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta ( Dz. U. 2020.287 ze zm. ).
5.Z chwilą złożenia przez Klienta Zamówienia, Usługodawca przystępuje do wykonania Usługi, Usługi online. Jest to równoznaczne z tym, że Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
6.Konsumentowi zostanie zwrócone uiszczone przez niego wynagrodzenie w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Usługodawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot środków zostanie dokonany na rachunek bankowy podany przez Konsumenta.
6.Klient może w każdej chwili zrezygnować ze świadczenia usług do momentu kliknięcia przycisku „Zamawiam i Płacę”. Dokonuje tego poprzez opuszczenie Sklepu Internetowego. Po wysłaniu formularza Zamówienia, a przed otrzymaniem wiadomości e-mail o przyjęciu zamówienia do realizacji przez Usługodawcę, rezygnacja z usługi odbywa się poprzez złożenie oświadczenia na adres e-mail Usługodawcy: kontakt@pieknaistylowa.pl
§ 7
Reklamacja
- Klient może złożyć reklamację dotyczącą świadczonych przez Usługodawcę Usług w formie elektronicznej na adres e-mail: kontakt@pieknaistylowa.pl.
- Klient powinien złożyć reklamację w terminie 7 dni od dnia wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zgłoszenie reklamacji.
- Zaleca się, aby Klient podał w opisie reklamacji:
3.1 oznaczenie Klienta składającego reklamację
3.2 informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji
3.3 żądania Klienta
- Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej wysłania. Odpowiedź na nią wysłana zostanie na adres e-mail, za pośrednictwem którego Klient wysłał reklamację.
-
§ 8
Dane osobowe i pliki cookies
- Administratorem danych osobowych Klienta jest Usługodawca, który zobowiązuje się do zapewnienia bezpieczeństwa wszystkich danych i treści przekazywanych przez Klienta w związku z korzystaniem przez niego ze Sklepu.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami.
- Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych Klientów oraz wykorzystywania plików cookies zawiera polityka prywatności znajdująca się pod adresem : www.pieknaistylowa.pl
§ 9
Polubowne rozwiązywanie sporów
- Klient może w przypadku sporu z Usługodawcą w przedmiocie złożonej reklamacji skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient może złożyć wniosek o wszczęcie mediacji lub rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny, skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której zadań należy ochrona konsumentów.
- Usługodawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Klient może znaleźć informacje dotyczące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów www.uokik.gov.pl. Informacje te są również dostępne na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowych.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR na stronie internetowej http://ec.europa.eu/consumers/odr. Została ona utworzona w celu rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 10
Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 7 lutego 2022 r.
- Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
- Usługodawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.