Regulamin sklepu internetowego pieknaistylowa.pl

§1 Definicje

Niniejszy regulaminu zawiera następujące znaczenia poniższych pojęć:

  1. Usługodawca – Joanna Szwajkos, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Joanna Szwajkos Piękna i Stylowa, adres do doręczeń: ul. Kasztanowa 9, 87-162 Grębocin NIP: 8792737328, REGON: 521172491, email: kontakt@pieknaistylowa.pl.
  2. Klient lub Użytkownik– osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub ułomna osoba prawna.
  3. Konsument– osoba fizyczna, która zawiera ze Usługodawcą umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Usług zawarta pomiędzy Usługodawcą, a Klientem, za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  5. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, polegające na wyborze w ramach Sklepu określonych Usług, zmierzające bezpośrednio do zawarcia z Usługodawcą Umowy Sprzedaży na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
  6. Regulamin– niniejszy dokument, dostępny pod adresem www.pieknaistylowa.pl , www.sklep.pieknaistylowa.pl.
  7. Konto- konto Klienta lub Użytkownika założone na platformie internetowej Sklepu.
  8. Sklep, Sklep Internetowy– sklep internetowy dostępny pod adresem www.pieknaistylowa.pl , www.sklep.pieknaistylowa.pl..
  9. Usługa, Usługa online – usługi, usługi online i kursy online dostępne w Sklepie Internetowym, przeznaczone do sprzedaży.
  10. Ankieta – oznacza podstawowe dane Konsumenta, przekazane Usługodawcy w formie ankiety i zdjęć, służące do realizacji Zamówienia. Usługodawca zobowiązuje się nie udostępniać osobom trzecim ankiet i zdjęć Konsumenta.
  11. Platforma płatnicza– system płatności internetowych pośredniczący w przekazywaniu płatności pomiędzy Konsumentem, a Usługodawcą.

§ 2 Postanowienia wstępne

  1. Usługodawca umożliwia Klientowi, za pośrednictwem Sklepu, zawarcie Umowy Sprzedaży dostępnych w Sklepie Usług i Usług online lub umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci e-booków, kursów online oraz innych produktów elektronicznych opisanych na stronach Sklepu.
  2. Właścicielem i administratorem Sklepu jest Usługodawca.
  3. Regulamin opisuje zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Usługodawcy i Klientów.
  4. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep Internetowy www.pieknaistylowa.pl , www.sklep.pieknaistylowa.pl. Regulamin zawiera również zasady świadczenia Usług i Usług online, warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  5. Korzystanie z Usług przez Klienta następuje zgodnie z jej celem i przeznaczeniem, obowiązującymi przepisami prawa i warunkami niniejszego Regulaminu .
  6. Korzystania ze Sklepu nie wymaga spełnienia szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Klienta. Dostęp do Internetu, standardowy system operacyjny, standardowa przeglądarka internetowa, aktywny adresu e-mail są wystarczające.
  7. Świadczenie Usług przez Usługodawcę na rzecz Klienta następuje zgodnie z niniejszym Regulaminem, o ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej.
  8. Usługi świadczone przez Usługodawcę świadczone są wyłącznie na użytek osobisty Klienta. Klient nie może wykorzystywać świadczonych Usług i materiałów otrzymanych w trakcie świadczenia Usługi przez Usługodawcę, w części lub całości do jakichkolwiek celów komercyjnych, w szczególności o charakterze doradczym lub informacyjnym dla innych osób lub w celu prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej.
  9. Klient nie jest uprawniony do rozpowszechniania, publicznego udostępniania oraz wprowadzania do obrotu w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób materiałów otrzymanych od Usługodawcy.
  10. Wszystkie prawa własności intelektualnej do materiałów przekazanych podczas świadczenia Usługi i Sklepu Internetowego, w szczególności prawa autorskie przysługują Usługodawcy i są chronione przez przepisy prawa cywilnego i karnego. Klient zobowiązuje się, iż nie będzie podejmował działań mających na celu pozyskanie praw własności intelektualnej Usługodawcy.
  11. Klient nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo, ani pod pseudonimem.
  12. Ceny produktów i usług podane na stronach Sklepu są cenami brutto i zawierają podatki.
  13. Klient oświadcza, że będzie przestrzegał niniejszy Regulamin korzystając ze Sklepu i potwierdza podczas składania Zamówienia, iż zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego treść.
  14. Usługodawca zastrzega, iż ma możliwość ograniczenia dostępu do wybranych Usług świadczonych na rzecz Klienta, jeżeli Klient nie przestrzega postanowień niniejszego Regulaminu.

§ 3 Składanie zamówienia i wykonanie umowy/usługi

  1. Złożenie Zamówienia odbywa się za pośrednictwem Sklepu Internetowego. Sklep umożliwia wybór Usługi. Klikając w przycisk „Zamawiam usługę”, „Zamawiam analizę”, „Zamawiam” lub inne znajdujące się na danej podstronie z Usługą, dodajesz Usługę do koszyka Zamówienia. Aby kontynuować proces Zamówienia należy kliknąć w przycisk koszyka w prawym górnym rogu strony. W kolejnych krokach należy wypełnić formularz Zamówienia. Niezbędne jest zaznaczenie pola „Przeczytałem/am i akceptuję regulamin i politykę prywatności”. Klikając w link „Przeczytałem/am i akceptuję regulamin i politykę prywatności” można zapoznać się z regulaminem Sklepu i polityką prywatności. Aby opłacić Usługę należy kliknąć przycisk „Zamawiam i Płacę”.
  2. Aby poprawnie wypełnić formularz Zamówienia należy podać imię, nazwisko i kraj/region, NIP (jest opcjonalny, w celu otrzymania faktury), na także numer telefonu oraz adres e-mail.
  3. Wypełnienie formularza Zamówienia i jego przesłanie do Usługodawcy za pomocą przycisku „Zamawiam i Płacę” równoznaczne jest ze złożeniem Usługodawcy propozycji zawarcia Umowy Sprzedaży.
  4. Klikając przycisk „Zamawiam i Płacę” Klient zostanie przekierowany do Platformy Płatności i ma możliwość wybrać sposób płatności. Klient ma świadomość, iż zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem dokonania Usługodawcy należnej zapłaty.
  5. Wypełniając formularz Zamówienia Klient musi podać prawdziwe informacje. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych informacji podczas wypełniania formularza Zamówienia.
  6. Usługodawca może zweryfikować poprawność danych podanych przez Klienta w formularzu Zamówienia drogą telefoniczną lub e-mailową, poprzez numer telefonu lub adres e-mail podany w formularzu Zamówienia. Klient wyraża zgodę na kontakt z nim przez Usługodawcę.
  7. Złożenie Zamówienia nie jest konieczne posiadania konta lub logowania się w Sklepie, przy czym korzystanie z zakupionych treści cyfrowych i niektórych usług cyfrowych wymaga zalogowania się do indywidualnie przydzielonego Konta. Udostępnianie przez Klienta danych umożliwiających dostęp osobom trzecim do Konta jest niedozwolone.
  8. Istnieje możliwość złożenia Zamówienia drogą mailową, a także kontaktując się bezpośrednio z Usługodawcą. Wówczas etapy związane ze składaniem Zamówienia ustalane są na bieżąco podczas kontaktu mailowego lub telefonicznego.
  9. Klient po dokonaniu płatności za wybraną Usługę, otrzyma od Usługodawcy na podany przy składaniu Zamówienia adres e-mail potwierdzenie zawarcia umowy.
  10. Klient po dokonaniu płatności za wybraną usługę, niezwłocznie otrzyma od Platformy płatniczej obsługującej płatność na podany przy składaniu Zamówienia adres e-mail potwierdzenie dokonania płatności.
  11. Z chwilą złożenia Zamówienia, Usługodawca przystępuje do wykonania Usługi.
  12. Usługodawca w terminie 2 dni roboczych od chwili dokonania płatności za wybraną Usługę lub Usługę online wyśle na podany przy składaniu Zamówienia adres e-mail Ankietę z prośbą o jej wypełnienie lub w przypadku kursu online dane dostępu do Konta. W razie wątpliwości Usługobiorca może zadać pytania dotyczące prawidłowego wypełnienia Ankiety.
  13. Usługodawca dokłada wszelkiej staranności do wykonania Usługi online. Usługi są świadczone indywidualnie, dlatego Usługodawca może wysłać na wskazany przez Usługobiorcę adres e-mail prośbę o uzupełnienie informacji w Ankiecie lub ponowne jej wypełnienie.
  14. W przypadku nieotrzymania przez Usługobiorcę poprawnie wypełnionej lub uzupełnionej Ankiety, Usługodawca na wyraźne życzenie Usługobiorcy zastrzega sobie prawo do wykonania Usługi jedynie w stopniu, na który pozwoliła mu Ankieta otrzymana od Usługobiorcy lub w przypadku jej nieotrzymania wiedza i doświadczenie Usługodawcy.
  15. W przypadku, gdy Klient poda nieprawidłowy e-mail, wpisze go błędnie albo nie zapewni warunków dostarczalności wiadomości e-mail zgodnie z Regulaminem, ponosi odpowiedzialność za brak dostarczenia Zamówienia Usługi online. Zalecane jest, aby skontaktował się ze Usługodawcą celem wyjaśnienia sprawy i doprowadzenia do dostarczalności Usługi online.
  16. W dowolnym momencie Klient może dokonać zakupu kolejnej Usługi dostępnej w Sklepie Internetowym, zachowując wszystkie prawa i obowiązki wynikające z dotychczas wykupionych Usług.

§ 4 Sposoby płatności

  1. Klient zgodnie ze swoim wyborem zostaje przekierowany na Platformę płatniczą, poprzez która dokonuje zapłaty za wybraną Usługę.
  2. Szczegóły i regulamin płatności, zasady przetwarzania danych osobowych Klient może znaleźć na stronie Platformy płatniczej wybranej do dokonania płatności za Usługę.
  3. Klient może również zapłacić za zamówione Usługi przelewem bankowym. Płatność dokonuje się bezpośrednio na konto Usługodawcy, którego numer zostaje przesłany na adres e-mail Klienta.
  4. Ceny Usług są dostępne w Sklepie Internetowym. Są to ceny brutto wyrażone w złotych polskich. Ostateczną ceną wiążącą Usługodawcę i Klienta jest cena Usługi dostępna w Sklepie Internetowym na dzień zawarcia umowy między Usługodawcą a Klientem.
  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Usług bez przekazywania odpowiedniej informacji. Zmiana cen nie będzie dotyczyć Usług przyjętych do realizacji przed dokonaniem zmiany.
  6. Usługodawca wystawia, a Klient otrzymuje, dokumenty księgowe na dokonane wpłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

§ 5 Ochrona własności intelektualnej

  1. Usługodawca poucza niniejszym Klienta, że treści zawarte w Sklepie, produkty elektroniczne, utwory, treści cyfrowe, materiały tekstowe, graficznie i zdjęciowe, udostępnione Klientowi w trakcie świadczenia Usługi przez Usługodawcę, są ochroną prawa autorskiego i są własnością Usługodawcy.
  2. Klient ma prawo do korzystania z treści zamieszczonych w Sklepie oraz materiałów i treści udostępnionych przez Usługodawcę jedynie dla własnego użytku osobistego w związku ze świadczeniem Usług przez Usługodawcę.
  3. Bezprawne rozpowszechnianie treści lub materiałów, o których mowa powyżej, bez zgody Usługodawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Usługodawcy i będzie skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.

§ 6 Odstąpienie od umowy

1.Klient będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową oraz będący osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wiadomości e-mail potwierdzającej zakup Usługi bez konieczności podania przyczyny.

2.Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji dotyczącej odstąpienia od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Może to być pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz.U. 2020.287 ze zm.) oraz znajdującego się pod adresem internetowym: www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/formularze.

3.Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

4.1 o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy

4.2 w której przedmiotem świadczenia jest Produkt lub Usługa nieprefabrykowana, wyprodukowana lub wykonana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb

4.3 o świadczenie usług związanych z wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi, kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono okres lub dzień świadczenia usług,

4.4 o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Usługodawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy

4.5 w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

4.6 w pozostałych przypadkach określonych w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta ( Dz. U. 2020.287 ze zm. ).

5.Z chwilą złożenia przez Klienta Zamówienia, Usługodawca przystępuje do wykonania Usługi, Usługi online. Jest to równoznaczne z tym, że Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

6.Konsumentowi zostanie zwrócone uiszczone przez niego wynagrodzenie w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Usługodawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot środków zostanie dokonany na rachunek bankowy podany przez Konsumenta.

6.Klient może w każdej chwili zrezygnować ze świadczenia usług do momentu kliknięcia przycisku „Zamawiam i Płacę”. Dokonuje tego poprzez opuszczenie Sklepu Internetowego. Po wysłaniu formularza Zamówienia, a przed otrzymaniem wiadomości e-mail o przyjęciu zamówienia do realizacji przez Usługodawcę, rezygnacja z usługi odbywa się poprzez złożenie oświadczenia na adres e-mail Usługodawcy: kontakt@pieknaistylowa.pl

§ 7 Reklamacja

  1. Klient może złożyć reklamację dotyczącą świadczonych przez Usługodawcę Usług w formie elektronicznej na adres e-mail: kontakt@pieknaistylowa.pl.
  2. Klient powinien złożyć reklamację w terminie 7 dni od dnia wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zgłoszenie reklamacji.
  3. Zaleca się, aby Klient podał w opisie reklamacji:

    3.1 oznaczenie Klienta składającego reklamację

    3.2 informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji

    3.3 żądania Klienta
  4. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej wysłania. Odpowiedź na nią wysłana zostanie na adres e-mail, za pośrednictwem którego Klient wysłał reklamację.
  5.  

§ 8 Dane osobowe i pliki cookies

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Usługodawca, który zobowiązuje się do zapewnienia bezpieczeństwa wszystkich danych i treści przekazywanych przez Klienta w związku z korzystaniem przez niego ze Sklepu.
  2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami.
  3. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych Klientów oraz wykorzystywania plików cookies zawiera polityka prywatności znajdująca się pod adresem : www.pieknaistylowa.pl

§ 9 Polubowne rozwiązywanie sporów

  1. Klient może w przypadku sporu z Usługodawcą w przedmiocie złożonej reklamacji skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient może złożyć wniosek o wszczęcie mediacji lub rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny, skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której zadań należy ochrona konsumentów.
  2. Usługodawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Klient może znaleźć informacje dotyczące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów www.uokik.gov.pl. Informacje te są również dostępne na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowych.
  3. Konsument może również skorzystać z platformy ODR na stronie internetowej http://ec.europa.eu/consumers/odr. Została ona utworzona w celu rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§ 10 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 7 lutego 2022 r.
  2. Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu zawierane są zgodnie z prawem polskim.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  4. Usługodawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.